مؤسسه نورالمبین اسلام‌آباد غرب خواستار حمایت مسئولان شد
کد خبر: 3893909
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰

مؤسسه نورالمبین اسلام‌آباد غرب خواستار حمایت مسئولان شد

مؤسسات برتر مناطق محروم ازجمله مؤسسه نورالمبین اسلام‌آباد غرب نیازمند حمایت‌های مالی و معنوی مسئولان قرآنی هستند.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمبین اسلام‌آباد غرب از سال 1392 با دریافت مجوز از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرد. این مؤسسه در زمینه‌های مختلف مانند روخوانی، روان‌خوانی، مفاهیم، حفظ، تجوید، صوت و لحن قرآن‌آموزان بسیاری را تربیت کرده است.

زینب کسعلی‌زاد، مدیر مؤسسه نورالمبین اسلام‌آباد غرب کرمانشاه گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمبین در سه سال متوالی 93، 94، 95 از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برپایی آزمون‌های سراسری حفظ و مفاهیم به عنوان مؤسسه برتر در استان معرفی شد.

این مؤسسه بیش از این در فضایی مناسب و با امکانات کافی مشغول به ارائه آموزش و خدمات فرهنگی تبلیغی برای علاقه‌مندان بود، اما با جابجایی به مکان کوچک‌تر و محدود شدن امکانات با بی‌مهری مسئولان همراه و متاسفانه دچار افت شد که خواستار توجه متولیان قرآنی هستیم.

این مؤسسه در حال حاضر با عدم حمایت مالی و معنوی از سوی مسئولان همراه بوده و مسائل اداری و آموزشی این مرکز قرآنی هم اکنون در دو اتاق انجام می‌شود که این مسئله خروجی خوبی نداشته است.

البته مؤسسه در شرایط نامناسب همچنان رسالت کاری خود را ادامه می‌دهد و آموزش‌های مجازی را در شرایط کنونی کشور، ارائه می‌دهد. تاکنون بیش از 50 نفر در کلاس مجازی حفظ قرآن (در قالب پرسش و پاسخ) و 25 نفر در کلاس مفاهیم شرکت کرده‌اند و طبق برنامه، قرآن‌آموزانی که دسترسی به اینترنت ندارند، از طریق تلفن، آموزش می‌بینند.

انتهای پیام
captcha