اجرای طرح رصد فعالان فرهنگی «مواسات» در کرمانشاه
کد خبر: 3896394
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

اجرای طرح رصد فعالان فرهنگی «مواسات» در کرمانشاه

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه از اجرای طرح شناسایی و رصد فعالان فرهنگی در راستای اجرای طرح مواسات خبر داد.

بتول محمدی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: طرح شناسایی فعالان فرهنگی در راستای اجرای طرح جهادی مواسات در حال اجراست.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های این جمعیت در راستای یاد شده، افزود: یکی از اهداف اجرای این طرح، ترویج فرهنگ احسان و همراهی و ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و تقویت حس نوع‌دوستی و فداکاری در جامعه است.

محمدی با اشاره به نتایج اجرای این طرح، گفت: اجرای طرح مواسات می‌تواند به شناسایی خیران و فعالان فرهنگی از طریق بانوان عضو این جمعیت کمک کند و این خود کمکی برای افراد نیازمند و آبرومند جامعه است و از این طریق می‌توان این خانواده‌ها را تحت پوشش قرار داد.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته کرمانشاه بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که با همدلی و با هم بودن می‌شود بر هر مشکلی فائق آمد و با دست برادری هر مشکلی هر چند بزرگ، مرتفع می‌شود.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «مواسات»، دست به دست هم بدهیم تا از این مرحله هم به شایستگی عبور کنیم و به دنیا نشان دهیم که می‌توان کاری کنیم که بر چنین مشکلاتی پیروز شویم.

محمدی بیان کرد: امروز هر یک از ما وظیفه داریم تا در این شرایط ویژه و خاص فقرا و نیازمندان را شناسایی و یاری کنیم و حمایت از آنان کمک مؤثری به جامعه است.

انتهای پیام
captcha