تغییر ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه
کد خبر: 3911402
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶

تغییر ساعت کاری ادارات استان کرمانشاه

به دنبال افزایش مصرف برق در استان کرمانشاه ساعت کاری ادارات از فردا ۳۰ تیر ماه تغییر می‌کند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، بنابر اعلام مسئولان برخی استان‌ها از جمله استان کرمانشاه در وضعیت قرمز مصرف برق قرار گرفته‌اند که می‌تواند هشداری برای اعمال خاموشی‌های با برنامه باشد در حالی که سال گذشته با مدیریت مصرف این خاموشی‌ها اعمال نشد.

ادارات یکی از مهمترین مشترکان شرکت برق هستند که کاهش مصرف آن‌ها کمک شایانی به مدیریت مصرف دارد.

افشین کریمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در راستای یاد شده از تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی با هدف کاهش مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف برق خبرداد.

وی گفت: به استناد مصوبه هیئت وزیران و تأکید استاندار در خصوص تغییر ساعات کار ادارات در فصل گرما و با توجه به درخواست شرکت توزیع نیروی برق به منظور استفاده بهینه و مدیریت مؤثر پیک بار مصرف برق ساعات کار ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه به استثنای بیمارستان‌ها، مراکز خدمات رسان، درمانی، امدادرسانی و آتش‌نشانی از روز دوشنبه ۳۰ تیر ماه تا ۲۰ مرداد از ساعت ۷:۱۵ دقیقه تا ۱۳:۰۰ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۷:۱۵ الی ۱۲:۰۰ اعلام می‌شود.

کریمی افزود: مدیران به منظور کاهش مصرف و گذر از پیک بار مصرف برق در فصل گرما ترتیبی اتخاذ کنند تا با رعایت سایر مفاد مصوبه ابلاغی به ویژه تنظیم دمای محیط کار به حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی بعد از ساعات کاری از مدار خارج و بر حسن اجرای برنامه، دقت و نظارت لازم به عمل آورند.

انتهای پیام
captcha