خدمت به مردم، تکلیفی توأم با افتخار است
کد خبر: 3918441
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
عبدالکریم جمیری:

خدمت به مردم، تکلیفی توأم با افتخار است

رئیس مجمع نمایندگان بوشهر گفت: فلسفه وجودی نظام جمهوری اسلامی خدمت به مردم است و هیچ کاری را مهم‌تر از آن نمی‌دانیم، خدمت به مردم تکلیف توأم با افتخار است.

عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر با تسلیت به‌مناسبت ماه محرم و عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین‌(ع) در سفر به شهر جدید عالیشهر، بیان کرد: هدف اصلی این سفر لمس و درک معضلات و مشکلات مردم از نزدیک است تا بتوانیم در راستای رفع آن‌ها گام برداریم.

وی تصریح کرد: فلسفه‌ وجودی نظام جمهوری اسلامی خدمت و ارتقای سطح زندگی مردم است و هیچ کاری را مهم‌تر از خدمتگزاری به مردم نمی‌دانیم. خدمت به مردم تکلیف توأم با افتخار است و هر کس که در این نظام می‌تواند به مردم خدمت کند یک فرصت الهی شامل حالش  شده است.

جمیری افزود: ما به‌عنوان نماینده مردم هیچگاه در کنار مسئولان در برابر مردم نخواهیم بود بلکه به‌عنوان نماینده مردم در راستای حل مشکلات و خدمت‌رسانی در آن جایگاه قرار خواهیم گرفت. دفع آب‌های سطحی و زیرسطحی شهر عالیشهر خواسته به حق مردم این شهر است که به‌درستی طرح شده و ما با تمام توان پیگیر این مسئله و دیگر مشکلات این شهر خواهیم بود.

‌وی با اشاره به این‌که قطعاً مشکلات و معضلات مردم شهر عالیشهر را در دستگاه‌های اجرایی استان و در سطح ملی پیگیری خواهیم کرد، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی را باید پای کار مردم آورد تا بتوان هرچه سریع‌تر مشکلات را شناسایی و رفع کرد.

انتهای پیام
captcha