اعلام اسامی داوران بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن ناجا
کد خبر: 3941204
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

اعلام اسامی داوران بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن ناجا

بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن ناجا از سوی اساتید و داوران بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، بیست‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن ناجا با هدف نشر و ترویج فرهنگ متعالی قرآن و ایجاد فضای معنوی در نیروی انتظامی از امروز ۲۵ آذر تا 27 این ماه به‌ صورت غیرحضوری در سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا برگزار می‌شود.

این مسابقات در راستای فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت پلیس در تراز جامعه اسلامی و همچنین نهادینه کردن مؤلفه‌های رفتار حکیمانه پلیس با مردم با بهره‌گیری از تعالیم حیات‌بخش قرآن و عترت، با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر از نخبگان قرآنی ناجا در 10 رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، بیست جزء، ۱۵ جزء، ۱۰ جزء، ۵ جزء و درک مفاهیم سطح ۱ و ۲ قرآن و اذان بین کارکنان رسمی، همچنین سربازان وظیفه به‌ صورت غیرحضوری برپا می‌شود.
 
مسابقات استانی قرآن کریم ناجا در ۳۷ رده استانی و رده‌های بلافصل ناجا در سال جاری برگزار شده است که بیش از شش هزار نفر در مسابقات شرکت داشته‌اند و نخبگان و برگزیدگان به مسابقات سراسری راه یافته‌اند که طی سه روز با هم رقابت می‌کنند. نفرات برتر به مسابقات سراسری قرآن نیرو‌های مسلح، که سال آینده برگزار می‌شود، راه پیدا خواهند کرد.
 
این دوره از مسابقات از سوی اساتید و داوران بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران از جمله داوران احمد ابوالقاسمی، محمد عباسی، صالح اطهری‌فرد، محمدرضا پورزرگری، کریم دولتی، عباس امام‌جمعه، محمدمهدی بحرالعلوم، سعید رحمانی و محسن یاراحمدی داوری خواهد شد. سرپرستی گروه داوری با محمد بادپا و وحید مهاجر خواهد بود و نکات تخصصی و فنی از سوی هیئت داوران به متسابقان نیز آموزش داده خواهد شد.
انتهای پیام
captcha