دهه فجر مؤید انواع خدمات انقلاب اسلامی است / تقدیم 250 شهید از زرقان به انقلاب
کد خبر: 3952433
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

دهه فجر مؤید انواع خدمات انقلاب اسلامی است / تقدیم 250 شهید از زرقان به انقلاب

شهردار زرقان، ایام‌الله دهه فجر را مؤید انواع خدمات عمرانی، فرهنگی و مذهبی انقلاب اسلامی دانست و از تقدیم 250 شهید از این شهرستان به انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، غلامحسین فروزان، شهردار زرقان امروز، 18 بهمن‌ماه در مراسم آیین افتتاحیه مرکز کنترل و نظارت ترافیک شهری این شهرستان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایام‌الله دهه فجر را مؤید انواع خدمات عمرانی، فرهنگی و مذهبی انقلاب اسلامی دانست.

وی از تقدیم 250 شهید از شهرستان زرقان به انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: شهرداری زرقان دارای قدمت 81 ساله است كه مردم آن مردمی قانون مند، نظام‌مند و آشنا به قوانین و با فرهنگ هستند.

فروزان سرانه سبز این شهرستان را تقریباً 60 هكتار اعلام كرد و گفت:‌ بحمد الهی ارتباط بسیار خوبی میان شهرداری و شورای شهر زرقان وجود دارد به‌طوری كه خروجی جلسات ما اتحاد و همدلی بوده است.

شهردار زرقان برخی از اقدامات انجام شده در این شهرستان را برشمرد و گفت: تكریم ارباب رجوع و تلاش برای ایجاد حس آرامش در مردم از جمله تلاش‌های شهرداری زرقان بوده است.

وی با اشاره به شرایط تحریم‌ها گفت: متأسفانه تحریم‌ها مشكلات زیادی را به دولت تحمیل كرده و عدم صادرات و واردات و فروش نفت همگی به مردم خسارت وارد كرده است اما تمام تلاش ما این بوده است كه حداقل كسری از این اتفاقات برای مردم این شهر جبران شود.

فروزان با بیان اینكه یكی از سیاست‌های شورای پنجم تقسیم عادلانه بودجه میان محلات این شهرستان است، گفت: در 40 ماه گذشته قریب 30 پروژه عمرانی قابل دفاع در زرقان داشته‌ایم که مؤید تلاش مجموعه شهرداری است.

شهردار زرقان، اجرای روشنایی بلوار محله شهریاری، چمن مصنوعی، بلوار دانشگاه پیام‌نور، آجرفرش بلوار جهانگیر خان قشقایی، بالا بردن سرانه ورزشی در محلات مختلف، احداث فرهنگسرا، آسفالت جاده زرقان و دودج، آجر فرش بلوار امام، پارك فدك، پارك ایمان، احیای فضای شهری كاروان‌سرای زكی‌خان، پارك هنر، احیا و بازسازی سازمان آتش‌‌نشانی، احداث پمپ بنزین، آسفالت سطح شهر، تعبیه دوربین‌های مدار بسته، احداث سه سالن سینما، سونا و جكوزی و غیره همگی از اقدامات انجام شده یا در دست اقدام شهرداری زرقان طی این ایام هستند.

وی با بیان اینكه از ابتدای حضور شورای پنجم در زرقان تقریباً 18 پروژه عملیاتی شده است، گفت: به‌زودی درمانگاه تأمین اجتماعی نیز به‌همت خیران در زرقان احداث می‌شود كه امروز یكی از خیران قریب 2 میلیارد تومان به این درمانگاه كمك كردند.

فروزان در بخش پایانی سخنان خود به نصب دوربین‌های ترافیك شهری در زرقان اشاره كرد و گفت: هم اكنون 8 دوربین نظارتی در فاز اول میدان بسیج، میدان بعثت، میدان حیدر زرقانی، فلکه قدیم، میدان امام خمینی(ره)، میدان امام حسین(ع) و بلوار شهید سلیمانی نصب شده‌اند.

محمد اسداللهی، فرماندار زرقان نیز در این نشست ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: امروز افتتاح یكسری پروژه‌های گازرسانی به روستاهای محروم زرقان را انجام دادیم و بنا داریم تا پایان دولت دوازدهم شهرستان زرقان را به عنوان شهرستان سبز معرفی کنیم و تمام مردم این منطقه از نعمت گاز بهر‌ه‌مند شوند.

وی از وجود وفاق و همدلی میان شهردار و اعضای شورای شهر زرقان قدردانی كرد و گفت: افراد بسیاری گمان می‌كنند كه كار شهرداری تنها پروژه‌های عمرانی است در صورتی كه شهرداری زرقان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی و غیره پروژه‌های مختلفی را اجرا می‌كند.

اسداللهی با بیان اینكه زرقان دومین شهر خیر در حوزه مدرسه‌سازی در سطح استان است،‌ گفت: بحمد الهی خیران این شهرستان كمك‌های خوبی در بخش‌های مختلف برای ارائه خدمات به مردم داشته و دارند.

فرماندار زرقان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به افتتاح مركز كنترل و ترافیك شهری این شهرستان نیز گفت: زرقان دومین شهرستان استان فارس كه پایش تصویری ترافیك دارد و این نعمتی برای مردم است که در کنار خدماتی که می‌گیرند احساس آرامش و امنیت کنند.

محمدرضا ظریفی، رئیس شورای اسلامی شهر زرقان هم در این نشست گفت: بحمد الهی در شورای پنجم شهر زرقان با تعاملی كه با مجموعه شهرداری داشتیم توانسته‌ایم اقدامات خوبی برای خدمت به مردم انجام دهیم.

وی، ارتقای بخش زرقان به شهرستان را از نتایج این اقدامات و همدلی‌های مردم و مسئولان آن دانست و ابراز امیدواری كرد كه بتوان در آینده كارهای بهتری برای خدمت به مردم منطقه انجام داد.

انتهای پیام
captcha