دعوت از گروه‌های جهادی برای ترویج برنامه‌های فرهنگی ــ قرآنی زندان‌ها
کد خبر: 3967095
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶

دعوت از گروه‌های جهادی برای ترویج برنامه‌های فرهنگی ــ قرآنی زندان‌ها

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان برای ترویج برنامه‌های فرهنگی و قرآنی زندان‌های استان از گروه‌های جهادی حوزه علمیه قم دعوت کردیم که به مدت ۱۰ روز در زندان‌های استان به بررسی سبک زندگی فردی و اجتماعی براساس آموزه‌های اخلاقی قرآن پرداختند.

حمیدرضا پوریانی، مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به حضور ۱۰ روزه گروه‌های جهادی از حوزه علمیه قم در زندان‌های استان کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان گروه‌های جهادی از حوزه علمیه قم برای ترویج برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در زندان‌های استان کرمانشاه حضور یافتند.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ قرآنی در زندان‌های استان، افزود: ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در بین زندانیان می‌تواند در سلامتی و اصلاح و تربیت آنان نقشی بسزا داشته باشد.

پوریانی تصریح کرد: محور اصلی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی زندان‌ها برمبنای توسعه فرهنگ قرآنی است چرا که بازگشت سعادتمندانه زندانیان را به جامعه رقم می‌زند.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه به برپایی سلسله محافل انس با قرآن در طول ایام ماه مبارک رمضان در زندان‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: برپایی محافل قرآنی از ابتدای ماه مبارک رمضان در زندان‌های استان با حضور قاریان برجسته کشوری درحال برگزار شدن است.

وی در پایان به برگزاری مراسم جزءخوانی در تمامی زندان‌های استان با حضور مددجویان و کارکنان اشاره کرد و افزود: برپایی محافل قرآنی ویژه سربازان وظیفه در زندان‌های استان از برنامه‌های ویژه این ایام است.

انتهای پیام
captcha