تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن بانوان آستان عباسی
کد خبر: 3973404
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن بانوان آستان عباسی

مرکز آموزش قرآن کریم بانوان وابسته به آستان عباسی، از برگزیدگان مسابقات قرآنی بانوان که در طول ماه رمضان برگزار شده بود تجلیل کرد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شبکه جهانی الکفیل، مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی بانوان آستان عباسی در مقر مرکز آموزش قرآن استان نجف اشرف با حضور شرکت‌کنندگان در مسابقات و ناظران آن برگزار شد.
 
منار الجبوری، مدیر مرکز آموزش قرآن بانوان آستان عباسی در این زمینه گفت: در این مراسم برندگان مسابقات قرآن که در طول ماه رمضان برگزار شده بود و گروه‌های بسیاری از بانوان که در آن مسابقات، مشارکت فعال داشتند، تجلیل شدند.
 
وی افزود: برپایی این مراسم فرصتی برای دیدار بانوان موفق قرآنی و تجلیل از آنهاست و امیدواریم چنین برنامه‌هایی به منظور ایجاد روحیه رقابت مثبت و بروز توانایی‌ها و شایستگی‌های بانوان بیش از پیش برگزار شود تا ما بتوانیم به دختران و زنان جامعه خود افتخار کنیم.
 
الجبوری درباره مسابقاتی که در ماه رمضان برای بانوان برگزار شد، گفت: در طول این ماه 6 مسابقه برگزار شد که شامل مسابقه داستان آیات، مسابقه اللؤلؤ المنثور، مسابقه الدر المکنون، مسابقه قرآنی هفتگی ماه رمضان، مسابقه ربیع القلوب و مسابقه حفظ سوره اسراء بود.
 
وی در پایان اظهار کرد: اینها بخشی از فعالیت‌های قرآنی مرکز بانوان در ماه رمضان بود و ما در آینده برنامه‌های متنوع دیگری با مضمون‌های مختلف برگزار خواهیم کرد.
 
آماده// تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی بانوان آستان عباسی برگزار شد
انتهای پیام
captcha