دستگاه‌های فرهنگی مروج ارزش‌های اسلامی باشند
کد خبر: 3975346
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵

دستگاه‌های فرهنگی مروج ارزش‌های اسلامی باشند

مدیرکل اوقاف کرمانشاه گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید مروج ارزش‌های اسلامی باشند و به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تقویت فرهنگ اسلامی در استان ضرورت دارد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری نشست هم‌افزایی دستگاه‌های هم خانواده برای رفع مشکلات حوزه فرهنگ در کرمانشاه، اظهار کرد: هم‌افزایی دستگاه‌های هم خانواده برای رفع مشکلات حوزه فرهنگ فرصتی است که باید برای آن برنامه‌ریزی کلان کنیم.

وی افزود: اقدام یاد شده موجب تقویت اقتصاد فرهنگ و شفاف‌سازی مطالبات می‌شود و علاوه بر آن مانع از موازی کاری شده و در به اشتراک گذاشتن امکانات و نقطه نظرات مؤثر است.

حجت‎‌الاسلام صالحی تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی مروج ارزش‌های اسلامی باید باشند و بر این اساس با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تقویت و ترویج فرهنگ اسلامی در استان تلاش کنیم تا به تقویت و ترویج مسائل فرهنگی در استان منجر شود.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه در پایان با اشاره به وضعیت موجود دستگاه‌های استان با وجود فشار‌های اقتصادی، گفت: با وجود تمام سختی‌ها شاهد عملکرد خوب دستگاه‌های استان هستیم و چنین دستاورد‌هایی باید در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام
captcha