مرحله کشوری مسابقات رشته تفسیر در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4018620
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

مرحله کشوری مسابقات رشته تفسیر در کرمانشاه برگزار می‌شود

زمان برگزاری مرحله کشوری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته تفسیر ۲۱ آذرماه در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف کرمانشاه

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به مشخص شدن زمان برگزاری مرحله کشوری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: از استان کرمانشاه ۱۳ نفر در این دوره مسابقات حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات مرحله نهایی از ۲۹ آذر لغایت ۳ دی‌ماه سال‌جاری، افزود: شرکت‌کنندگان در تمامی رشته‌ها به جزء رشته تفسیر در موعد مقرر در تهران حضور می‌یابند و مسابقات به شیوه حضوری و به میزبانی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد: در بخش تفسیر مسابقات قرآن کریم از استان کرمانشاه ۱۰ شرکت‌کننده حضور دارند که در محل اداره‌کل اوقاف استان برای مشارکت در مسابقات حضور می‌یابند.

مدیرکل اوقاف کرمانشاه با اشاره به اینکه متسابقین شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات باید دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، گفت: مسابقات تفسیر قرآن کریم در تاریخ ۲۱ آذرماه رأس ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات اداره‌کل اوقاف استان کرمانشاه برگزار می‌شود و این آزمون دارای ۴۰ سؤال تستی و چهار سؤال تشریحی است و نوع برگزاری مسابقه به شیوه حضوری خواهد بود.

وی در پایان به مراسم قرعه‌کشی مسابقات نیز اشاره و بیان کرد: مراسم قرعه‌کشی روز دوشنبه، ۸ آذرماه انجام شده و چناچه فردی قصد انصراف از حضور در مسابقات را داشته باشد باید تا قبل از ۲۴ آذرماه به دبیرخانه مسابقات اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha