آزمون طرح ملی بشارت در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4041937
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

آزمون طرح ملی بشارت در کرمانشاه برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری آزمون طرح ملی حفظ قرآن کریم «بشارت» خبر داد و گفت: این آزمون امروز ۱۹ اسفندماه در کرمانشاه برگزار شد.

ساحل سهیلی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برگزاری آزمون طرح ملی بشارت در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: آزمون حفظ جزء ۲۹ قرآن کریم صبح امروز ۱۹ اسفندماه در کرمانشاه و شهرستان‌های جوانرود، گیلانغرب، هرسین و سرپل‌ذهاب برگزار شد.

وی افزود: سهمیه استان در طرح بشارت ۱۵۰۰ نفر بود و به شیوه هماهنگ در کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان اجرا شد.

سهیلی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه گسترش مبانی قرآنی است و این سازمان وظیفه تربیت یک میلیون حافظ قرآن را برعهده دارد.

آزمون طرح ملی بشارت در کرمانشاه برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه بیان کرد: اجرای طرح بشارت در مسیر یک هدف کوچک برای یک هدف بزرگ است و با همکاری ۱۶ نهاد از جمله آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و بسیج برگزار می‌شود.

سهیلی افزود: پویش ملی حفظ قرآن کریم در طرح بشارت ۱۴۵۲ با هدف انس با قرآن و مفاهیم سازنده آن و تدبر در آیات الهی است و دانش‌آموزان و کارکنان دولت بخشی از جامعه هدف آن هستند.

وی گفت: طرح بشارت در سه مرحله برگزار می‌شود که در بخش نخست آن حفظ سوره مبارکه ناس تا سوره زلزال، بخش دوم سوره مبارکه طارق تا سوره بینه و بخش سوم آن از سوره مبارکه نبأ تا سوره مبارکه بروج بود و مرحله نهایی آن در اسفندماه برگزار شد.

آزمون طرح ملی بشارت در کرمانشاه برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه در پایان افزود: طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم بخش قابل توجهی از آن در مدارس اجرا شده و یکی از اهداف آن پیوند عمیق دانش‌آموزان با آموزه‌های قرآنی است.

انتهای پیام
captcha