استقابل بچه‌های مساجد کرمانشاه از رمضان با برپایی محافل انس با قرآن
کد خبر: 4046739
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

استقابل بچه‌های مساجد کرمانشاه از رمضان با برپایی محافل انس با قرآن

کانون‌های مساجد کرمانشاه با برپایی محافل انس با قرآن، ختم جمعی قرآن و برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم و احکام به استقابل از ماه رمضان رفتند.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‎ الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت ماه میهمانی خدا در کانون‌های مساجد استان محافل انس با قرآن، ختم جمعی قرآن و کلاس‌های آموزش قرآن و احکام برپا شده است.

وی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری نماز جماعت، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های بچه‌های مسجد ویژه ایام ماه مبارک رمضان اجرایی در کانون‌های مساجد کرمانشاه است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور بیان کرد: توجه به برنامه‌های قرآنی مهم‌ترین اولویت برنامه فعالان کانون‌های مساجد است که طبق سنوات قبل انجام می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تفسیر و تدبر در قرآن و تبدیل مساجد به پایگاه قرآنی باید جزء اولویت قرار بگیرد، گفت: رمضان ماه بهار قرآن است و باید زمینه انس هر چه بیشتر با این کتاب آسمانی برای همه فراهم شود.

وی در پایان اظهار کرد: ترویج معارف قرآن کریم در جامعه وظیفه‌ای است که باید فعالان مساجد تلاش بیشتری نسبت به آن داشته باشند و برنامه‌های ویژه‌ای برایش تدارک ببینند.

انتهای پیام
captcha