مجلس از حوزه ایثارگران حمایت قاطع دارد
کد خبر: 4074761
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

مجلس از حوزه ایثارگران حمایت قاطع دارد

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی در خدمت ایثارگران است و برای رفع مشکلات و تنگناهای قانونی اقدام می‌کند.

کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلسبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس، نهم مردادماه، در جلسه برنامه‌ریزی حمایت از ایثارگران در اردبیل اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در جهت اینکه خدماتی را به جامعه بزرگ ایثارگران ارائه کند در قانون بودجه سال جاری بحث تبدیل وضعیت، افزایش حقوق خانواده ایثارگران و جانبازان و رزمندگان معسر را به صورت شفاف، واضح و مبرهن در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: بر این اساس دولت باید مصوبات قانونی مجلس شورای اسلامی را اجرا کند و به این قشر دلسوز و فداکار جامعه که جامعه ایثارگری است بیش از بیش توجه کند و با شتاب بیشتری در جهت رفع نیازها و کمبود اقدام کند.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران با اشاره به حمایت مجلس انقلابی از جامعه ایثارگری تصریح کرد: مجلس یازدهم به عنوان مجلس انقلابی در خدمت ایثارگران است و در صورت نیاز برای رفع مشکلات و تنگناهای قانونی، نمایندگان ملت این آمادگی را دارد؛ هر چند که از ابتدای سال جاری تاکنون پیگیر اجرای مصوبات قانونی هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل که از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس است با اشاره به حق قانونی جانبازان تاکید کرد: افزایش حق پرستاری، حق قانونی ایثارگران است و نمایندگان ایثارگر مجلس از این خواسته بر حق جامعه ایثارگری حمایت می‌کند و اگر حق پرستاری را با تورم موجود در جامعه مقایسه کنیم مبلغ آنچنانی را شامل نمی شود و شان ایثارگران ما بالاتر از این چیزها است.

انتهای پیام
captcha