حضور ۱۵۰۰ نفر در آزمون رشته‌های معارفی مسابقات قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 4074774
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

حضور ۱۵۰۰ نفر در آزمون رشته‌های معارفی مسابقات قرآن در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به حضور یک هزار و ۵۰۰ متسابق در آزمون رشته‌های معارفی مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه از برگزاری این مسابقات در روز‌های ۹ و ۱۲ مردادماه جاری خبر داد.

ساحل سهیلی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاه

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اعلام زمان آزمون رشته‌های معارفی مسابقات سراسری قرآن، اظهار کرد: براساس اعلام مرکز قرآن سازمان اوقاف، آزمون آزمایشی (پیش آزمون) به منظور آشنایی متسابقین با سامانه آزمون و برطرف کردن مشکلات احتمالی رشته‌های معارفی قرآن شامل تفسیر عمومی قرآن، ترجمه و مفاهیم حکمت‌های نهج‌البلاغه و ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه امروز، ۹ مردادماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶ برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون اصلی رشته‌های معارفی قرآن براساس منابع اعلام شده به شیوه برخط روز چهارشنبه، ۱۲ مردادماه از ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

سهیلی تصریح کرد: آزمون اصلی رشته‌های معارفی قرآن در استان کرمانشاه با حضور یک هزار و ۵۰۰ نفر از بانوان و آقایان برگزار می‌شود که از این تعداد ۹۰۰ نفر خانم و ۶۰۰ نفر آقا هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان بیان کرد: آدرس شرکت در این آزمون‌ها http://azmoon.kavano.org است و متسابقین برای ورود به سامانه از کد ملی به عنوان نام کاربری و شماره تلفن همراه که در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند به عنوان رمز عبور استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha