بارگذاری 9 محتوا در کانال مؤسسه کریمه آل‌ رسول(س)
کد خبر: 4098073
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

بارگذاری 9 محتوا در کانال مؤسسه کریمه آل‌ رسول(س)

محتواهایی متشکل از آموزش عمومی قرآن تا مباحث تربیتی و اخلاق اسلامی در کانال مؤسسه کریمه آل‌رسول(س) در ایتا بارگذاری می‌شود.

تولید محتوا فضای مجازیبه گزارش ایکنا، در کانال مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول(س) قم در پیام‌رسان ایتا به نشانی eitaa.com/karimehalrasool محتواهای خلاقانه و جذاب در 9 موضوع از آموزش عمومی و تخصصی قرآنی تا مسائل به‌روز و مبتلابه جامعه، تولید و بارگذاری می‌شود.

این محتوا طی ایام هفته در زمینه مفاهیم و تفسیر قرآن، احادیث اهل‌بیت(ع)، احکام و استفتائات، مباحث تربیتی و اخلاق اسلامی، سیره علما و شهدا، شیوه‌های حفظ و مرور محفوظات، فنون تلاوت قرائت و مشاوره‌های قرآنی و آشنایی با امام عصر(عج) است.

در کنار آن نیز محتوا‌هایی حامی‌پسند در زمینه بصیرت‌افزایی، مناسبت‌ها، سخنان مقام معظم رهبری، معرفی چهره‌های قرآنی، پاسخ به سؤالات دینی و شبهات، رویدادهای مهم و اخبار قرآنی و گزارشی اجمالی از فعالیت واحدهای کریمه تولید می‌شود و به طور روزانه در این کانال در ایتا بارگذاری می‌شود.

بنابر گفته حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حکیمی، مدیر مؤسسه کریمه «این محتواها با بهره‌گیری از ظرفیت مربیان، کارشناسان، طراحان و قرآن‌آموزان مؤسسه به منظور ترویج ارزش‌های دینی و دسترسی آسان به مطالب جذاب و به‌روز به صورت صوتی، تصویری و متنی است».

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آ‌ل‌رسول(س) با بهره‌مندی از اساتید ممتاز کشوری و بین‌المللی در ۲۰ واحد آموزشی در استان‌های قم، گلستان و سمنان (شهرستان‌های علی‌آباد، فاضل‌آباد، مزرعه کتول، گرگان، دارکلاته، قرق، تقی‌آباد، برفتان، سنگدوین، کلاله، گنبد، یمغان، شاهرود و قم) دوره‌های خود را برگزار می‌کند.

همچنین واحد مرکزی موسسه کریمه آل‌ رسول(س) در شهر مقدس قم، سی متری هنرستان، کوچه ۲۸، فرعی دوم، پلاک ۸۶ قرار داد.

انتهای پیام
captcha