حمله سایبری به وبسایت بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4134084
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

حمله سایبری به وبسایت بانک‌ها و اداره پست رژیم صهیونیستی

گروه‌های ضد صهیونیسم در روز جهانی قدس وبسایت چندین بانک و همچنین اداره پست اسرائیل را با حمله سایبری از کار انداختند تا جمعه سیاه را برای اقتصاد رژیم صهیونیستی رقم بزنند.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیا الیوم، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که وب‌سایت بانک‌ها و اداره پست این رژیم امروز جمعه مورد حمله سایبری قرار گرفتند.

به گزارش وای نت، گروه هکری موسوم به «سودان ناشناس» مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و اعلام کرد که اهداف این حمله، اسرائیل پست، بانک لیومی، دیسکانت بانک، میزراهی تفاهوت و بانک مرکانتیل بودند.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که پست اسرائیل مورد یک حمله سایبری قرار گرفته که به طور موقت دسترسی به سایت را مسدود کرده است.

اوشر آشور، مدیر اینترنت در شرکت مشاوره Auren و مشاور سایبری وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: گروه‌های ضد اسرائیلی از روز قدس برای حمله به اهداف مالی استفاده می‌کنند و این روز را به عنوان جمعه سیاه برای اقتصاد اسرائیل می‌نامند در شرایطی که رتبه اعتباری اسرائیل نیز در معرض خطر و تهدید قرار دارد.

قابل ذکر است که این اولین بار نیست که گروه سودان ناشناس دست به حمله سایبری علیه یک هدف در رژیم صهیونیستی می‌زند.

در اوایل ماه جاری میلادی، این گروه یک حمله سایبری علیه غول امنیت سایبری اسرائیل به نام «چک پوینت» انجام داد. در همان روز وبسایت چند دانشگاه بزرگ رژیم صهیونیستی مورد حمله همین گروه قرار گرفت و برای چند ساعت از کار افتاد.

این حمله بخشی از کمپینی به نام OPIsrael بود که در آن فعالان تلاش می‌کنند به اهداف رژیم صهیونیستی در اینترنت حمله کنند.

انتهای پیام
captcha