رقابت مرحله کشوری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه هلال‌احمر آغاز شد + عکس
کد خبر: 4148997
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
از صبح امروز

رقابت مرحله کشوری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه هلال‌احمر آغاز شد + عکس

رقابت‌های مرحله کشوری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه هلال‌احمر به صورت حضوری و برخط از امروز آغاز شد و تا فردا، دوم تیر ادامه دارد.

مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر

به گزارش ایکنا، مرحله کشوری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر، امروز، اول تیرماه با رقابت قریب به 550 نفر از بانوان و آقایان در آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) (سالن شیخ صدوق ویژه آقایان و سالن شیخ کلینی ویژه بانوان) آغاز شد و تا صبح فردا، دوم تیرماه ادامه دارد.

این دوره از مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و احکام ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر با شعار «خدمت، صلح و دوستی» در رشته‌های حفظ اجزاء ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵ و کل قرآن کریم و حفظ سوره یاسین، قرائت در بخش بانوان در رشته قرائت ترتیل از سوره یاسین و در بخش آقایان در رشته قرائت ترتیل از سوره یاسین و در رشته تحقیق از سوره انبیاء، تفسیر قرآن با محوریت سوره مبارکه یاسین (منبع تفسیر نمونه)، نهج‌البلاغه در رشته ترجمه و شرح نامه امام علی (ع) به امام حسن (ع) با محوریت نامه ۳۱ نهج‌البلاغه و احکام با اجرای مؤسسه آموزش عالی علمی ـ کاربردی هلال ایران درحال برگزاری است.

قاری قرآن


بیشتر ببینید و بخوانید:


همچنین گروه داوری در بخش آقایان شامل مهدی قره‌شیخلو در بخش تجوید و رئیس هیئت داوران، امیر آقایی در بخش حُسن حفظ، کریم دولتی در بخش وقف و ابتدا، حسن ربیعیان در بخش لحن، علی‌اکبر ملکشاهی در بخش صوت همراه است و قضاوت بخش مجازی و مقدماتی رشته حفظ با معتز آقایی در بخش حُسن حفظ است.

مسابقات قرآن کریم

قضاوت بخش بانوان نیز با معصومه عباسی‌نظری در بخش تجوید، زهرا صریحی‌نژاد در بخش حُسن حفظ، ایمان صحاف در بخش صوت، هاجر حیدری در بخش وقف و ابتدا و مریم‌سادات صدر در بخش لحن همراه خواهد بود و داوری بخش مقدماتی رشته حفظ و آنلاین با فاطمه‌سادات حسینی‌فر در بخش حُسن حفظ است.

مسابقات قرآن هلال احمر

یادآور می‌شود، رشته‌های تفسیر سوره یاسین، احکام، نهج‌البلاغه، حفظ سوره یک جزء و حفظ سوره یاسین به صورت اینترنتی و با مراجعه به نشانی https://uast.rcs.ir/portal/NewsView/190801 انجام می‌شود.

همچنین نظارت بر مرحله کشوری مسابقات قرآن جمعیت هلال احمر از سوی امین رحیمی و فرشته اسماعیلی از سوی کمیته نظارت ستاد عالی مسابقات قرآن کریم کشور انجام می‌شود.

آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات، ساعت اولیه صبح امروز با تلاوت حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی کشورمان و سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد شیخ‌الاسلامی، معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت و همخوانی گروه تواشیح قدر برگزار شد.

انتهای پیام
captcha