مسئول دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور تعیین شد
کد خبر: 4179675
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

مسئول دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور تعیین شد

طی حکمی از سوی دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور، مسئول دبیرخانه این ستاد معرفی شد.

سیداحمد مقیمی مسئول دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور

به گزارش ایکنا، حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور، طی حکمی سیداحمد مقیمی، از قاریان بین‌المللی کشور و از داوران با سابقه مسابقات قرآنی را به ‌عنوان مسئول دبیرخانه این ستاد منصوب کرد.

در این حکم بر نظارت بر مسابقات دستگاه‌ها، اجرای سند راهبردی مسابقات قرآنی، مدیریت طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن و همچنین تلاش در جهت استانداردسازی مسابقات قرآن کریم دستگاه‌ها تأکید شده است.

همچنین در این حکم از خدمات کریم دولتی، در مدت مسئولیت خود در دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور قدردانی شده و برای ایشان در مسئولیت کمیته طرح و برنامه این آرزوی موفقیت شده است. 

سیداحمد مقیمی، تحصیل‌کرده مقطع کارشناسی‌ارشد مدیریت اجرایی بوده و از جمله موفقیت‌های قرآنی وی باید به دریافت رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن کشور سوریه، دریافت رتبه اول جشنواره قرآنی دانشجویان کشور، دریافت رتبه اول مسابقات دانش‌آموزی کشور و نیز رتبه چهارم مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد.  

عضویت در گروه تواشیح طه و گروه اهل بیت(ع)، مدرس دانشگاه و همچنین دوره‌های تربیت مدرس سازمان تبلیغات اسلامی و طرح اُسوه از دیگر سوابق این قاری بین‌المللی کشورمان بوده است. 

یادآور می‌شود تا پیش از سیداحمد مقیمی، مسئولیت دبیرخانه ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور بر عهده کریم دولتی بود. احمد حاجی‌شریف، داوود تک‌فلاح و محمد بنیادی از دیگر مسئولان دبیرخانه این ستاد در دوره‌های مختلف مدیریتی بوده‌اند.

ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور، عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیر در زمینه مسابقات قرآن کشور است، این ستاد مجموعه‌ای متشکل از ۲۷ عضو حقوقی و حقیقی است که سیاستگذاری و سامان‌دهی مسابقات قرآنی در سطح کشور را در تمامی رده‌ها بر عهده دارد. دبیرخانه این ستاد در سازمان اوقاف و امور خیریه مستقر است.

انتهای پیام
captcha