پیام تسلیت دبیر ستاد عالی مسابقات قرآن ایران در پی درگذشت «ثمرالدین صمداف»
کد خبر: 4153407
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

پیام تسلیت دبیر ستاد عالی مسابقات قرآن ایران در پی درگذشت «ثمرالدین صمداف»

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت ثمرالدین صمداف، فعال قرآنی از کشور تاجیکستان صادر کرد.

پیام تسلیت دبیر ستاد عالی مسابقات قرآن در پی درگذشت «ثمرالدین صمداف»

به گزارش ایکنا، حمید مجیدی‌مهر، دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور به دنبال درگذشت ثمرالدین صمداف، پیشکسوت قرآنی کشور تاجیکستان پیام تسلیتی صادر کرد که به شرح زیر است؛

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر فقدان یکی از اساتید برجسته قرآن کریم کشور تاجیکستان که سابقه داوری در مسابقات اخیر بین‌المللی قرآن کریم ایران و مسابقات بین‌المللی جامعه المصطفی را داشتند، واصل شد و تأثر اینجانب و مجموعه قرآنی سازمان اوقاف گردید.


بیشتر بخوانید؛

شناخت وقف و ابتدا مخاطب را به معنای قرآن می‌رساند

انس با قرآن از مساجد تاجیکستان تا مسابقات بین‌المللی ایران


اینجانب درگذشت مرحوم آقای دکتر ثمرالدین صمداف از پیشکسوتان و افتخارآفرینان عرصه قرائت قرآن کریم در کشور تاجیکستان که عمرشان را در این راه نورانی صرف نمودند و سال‌ها در راه تحصیل و تدریس علوم دینی در ایران و نقاط مختلف دنیا فعالیت داشتند به خانواده محترم، شاگردان و علاقه‌مندان به ایشان و قرآنیان کشور تاجیکستان تسلیت عرض نموده، غفران الهی و بهره‌مندی از شفاعت قرآن و اهل بیت(ع) را برای آن استاد فقید مسئلت می‌نمایم.

حمید مجیدی‌مهر 
دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران»

پیام تسلیت دبیر ستاد عالی مسابقات قرآن ایران در پی درگذشت «ثمرالدین صمداف»

مرحوم «ثمرالدین صمداف» حدود چهل سال سن داشت. او از شش‌سالگی روخوانی و روان‌خوانی، تجوید و حفظ بخشی از قرآن را زیر نظر استادانش در تاجیکستان آغاز کرد و سپس قرائت قرآن را با تقلید از سبک‌های عبدالباسط و منشاوی ادامه داد و با اتمام دبیرستان و ورود به جامعةالمصطفی(ص) العالمیه تا مقطع دکتری در رشته تفسیر تطبیقی مشغول به تحصیل شد.

او از جمله افتخاراتش را تلمذ در نزد اساتیدی چون احمد ابوالقاسمی، سیدمحسن موسوی‌بلده، محمدرضا ستوده‌نیا و مرحوم حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور برشمرده و در ادوار مختلف در مسابقات بین‌المللی کشورمان به عنوان متسابق و حتی داور حضور یافته بود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ - ۲۱:۲۷
0
0
روحشون شاد...
با قرآن محشور باد...
captcha