همایش بانوان دانشجوی حافظ قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4172019
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
در دانشگاه علوم پزشکی

همایش بانوان دانشجوی حافظ قرآن برگزار می‌شود

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری اولین همایش آموزشی و فرهنگی دختران دانشجوی حافظ قرآن در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد.

همایش بانوان دانشجوی حافظ قرآن برگزار می‌شود

محمدجواد باقری‌بیلندی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برگزاری اولین همایش آموزشی ـ فرهنگی دختران دانشجوی حافظ قرآن در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گفت: این همایش دوشنبه 10 مهرماه به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و میلاد مسعود امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: در این همایش ایده‌های خلاق در حوزه حفظ قرآن در دانشگاه‌های علوم پزشکی مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد  گرفت.

باقری‌بیلندی تصریح کرد: این همایش در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت 8 تا 12 و 14 تا 17 در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود. در نوبت صبح این همایش مباحث آموزشی و انگیزشی در حوزه حفظ قرآن کریم ارائه خواهد شد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن در این همایش بیان کرد: نوبت بعدازظهر این همایش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، عباس شیراوژن، معاون فرهنگی – دانشجویی وزیر بهداشت و سایر مسئولان و مدیران فرهنگی حوزه دانشگاهی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
captcha