آغاز فرایند سی‌وهشتمین جشنواره قرآنی دانشجویان وزارت علوم + شیوه‌نامه اجرایی
کد خبر: 4187667
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

آغاز فرایند سی‌وهشتمین جشنواره قرآنی دانشجویان وزارت علوم + شیوه‌نامه اجرایی

فرایند اجرایی سی و هشتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم با شروع ثبت‌نام آغاز شده است.

آغاز فرایند سی و هشتمین جشنواره قرآنی دانشجویان وزارت علوم + شیوه‌نامه اجرایی

به گزارش ایکنا، فرایند اجرایی سی و هشتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم از روز گذشته 21 آذرماه با ابلاغ شیوه‌نامه این جشنواره و شروع ثبت‌نام آغاز شده و طی یک بازه زمانی 9 ماهه تا مردادماه سال آینده که زمان برگزاری مرحله کشوری جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور است، ادامه خواهد یافت.

بر اساس آنچه در شیوه‌نامه این جشنواره آمده است، متقاضیان حضور در این رویداد صرفاً از طریق مراجعه به سامانه quran.farnama.net امکان ثبت‌نام خواهند داشت. 

در زمان‌بندی تعریف شده برای مراحل مختلف این جشنواره به آغاز مرحله دانشگاهی و ثبت نام در آذرماه اشاره شده است. مهلت ارسال آثار در بخش‌های غیرآوایی و پایان داوری بخش آوایی نیز تا نیمه‌ بهمن‌ماه امسال در نظر گرفته شده است. 

زمان برگزاری آزمون‌های کتبی این جشنواره در بخش معارفی و رشته‌های مربوط به حفظ قرآن کریم نیز هفته اول اسفندماه امسال تعریف شده است. در ادامه تا نیمه دوم اسفندماه شاهد برگزاری اختتامیه مرحله دانشگاهی و تجلیل از برگزیدگان در دانشگاه‌های مختلف خواهیم بود.

همچنین مرحله نهایی این رقابت‌ها که آخرین مرحله جشنواره داخلی وزارت علوم است، اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود. نفرات برتر این رویداد به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که مردادماه سال آینده به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

سال گذشته سی و هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد. 

شیوه‌نامه سی و هشتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha