آخرین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر در سال ۱۴۰۲ برپا می‌شود
کد خبر: 4203621
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

آخرین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر در سال ۱۴۰۲ برپا می‌شود

آخرین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر(منادی) در سال ۱۴۰۲، شنبه ۱۹ اسفند‌ماه با حضور جمعی از قاریان و حافظان بین‌المللی و عاشقان ساحت مقدس قرآن کریم برگزار می‌شود.

محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر

به گزارش ایکنا، سی‌و‌دومین محفل مجمع قرآنیان اسلامشهر(منادی)، به عنوان آخرین محفل قرآنی ‌سال ۱۴۰۲، شنبه ۱۹ اسفند‌ماه همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری و عاشقان ساحت مقدس قرآن برگزار می‌شود.

این محفل با حضور استادان و قاریان ممتاز و بین‌المللی ازجمله احمد ابوالقاسمی، حمیدرضا احمدی‌وفا، مهدی غلام‌نژاد، محمد کاظمی، محسن قاسمی، مهدی رشتبری، امیرعلی خیری، محمدامین نبی‌لو و قاریان نوجوان ازجمله امیرحسین قدیمعلی‌لو و محمد علمی‌خواه به میزبانی تکیه علقمه به نشانی اسلامشهر، شهرک قائمیه برپا می‌شود.

اجرای تواشیح و همخوانی از دیگر بخش‌های این محفل قرآنی است. در این محفل مدیران و مسئولان شهری و جمعی از چهره‌ها، اساتید، نخبگان و جامعه قرآنی شهرستان اسلامشهر نیز حضور  خواهند داشت.

یادآور می‌شود، مجمع قرآنیان اسلامشهر، مجمعی مردم‌نهاد است و از سوی جمعی از قرآنیان این منطقه پایه‌گذاری شده است. اکنون فعالیت‌های قرآنی این مجمع در قالب برپایی محافل ماهیانه انس با قرآن است و در آینده این فعالیت‌ها در راستای گسترش فرهنگ قرآنی توسعه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha