آموزه‌های قرآن در زندگی مسئولان جاری و ساری باشد
کد خبر: 4204105
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
استاندار یزد:

آموزه‌های قرآن در زندگی مسئولان جاری و ساری باشد

مهران فاطمی گفت: امیدوارم ما مسئولان و همه خادمان قرآن بتوانیم آموزه‌های این کتاب آسمانی را روز به روز در متن زندگی خود جاری کنیم تا قرآن در جامعه، زندگی و مدیریت ما مهجور نباشد.

بازدید استاندار یزد از نمایشگاه قرآنمهران فاطمی، استاندار یزد در جریان افتتاح دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد گفت: قرآن کریم معجزه جاوید پیامبر اکرم(ص) و نقشه راه سعادت بشر و محبوب‌القلوب همه مسلمانان و شیعیان به‌ویژه مردم استان یزد است و در کمترین خانه‌ای است که عطر و بوی قرآن نباشد.

وی با بیان اینکه مجموعه‌ها و جلسات خانگی قرآنی در یزد رونق دارد، ادامه داد: فعالیت‌ها، تشکل‌ها و محصولات قرآنی در استان به وفور وجود دارد و هر سال به‌مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن و عترت در استان برپا می‌شود تا این فعالیت‌ها و خدمات به دید عموم گذاشته شود.

فاطمی افزود: این نمایشگاه به عنوان ویترین فعالیت‌ها و محصولات قرآنی می‌درخشد و خدمات بسیار خوبی به مردم عزیز می‌دهد. امسال به‌عنوان اولین استان و قبل از ماه رمضان این نمایشگاه برقرار شد و امیدوارم مردم در این نمایشگاه حضور و از محصولات متنوع و خدمات ارزشمند که ارائه شده نهایت استفاده را ببرند.

استاندار یزد با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه گفت: امیدوارم ما مسئولان و همه خادمان قرآن بتوانیم آموزه‌های این کلام وحی را روز به روز در متن زندگی خود جاری و ساری کنیم تا قرآن در جامعه، زندگی  و مدیریت ما مهجور نباشد.

انتهای پیام
captcha