محفل انس با قرآن کریم در یزد برگزار شد
کد خبر: 4204411
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت؛

محفل انس با قرآن کریم در یزد برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم با حضور مهران فاطمی استاندار یزد و تلاوت قاریان کشوری و استانی در حاشیه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت در تالار مرکزی یزد برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، محفل انس با قرآن کریم در حاشیه دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان که در تالار مرکزی برپا شده، برگزار شد.

این مراسم با تلاوت سعید پرویزی و امیرحسین رحمتی نفرات اول مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، امیرحسین انواری نفر اول مسابقات ملی مُدهامتان و اجرای محمدحسن حسن‌زاده نفر اول مسابقات بین‌المللی قطر همراه بود. همچنین در این مراسم گروه سرود فجر جاوید جدیدترین اثر خود را با عنوان «کانون نشاط» اجرا کرد.

این مراسم با حضور مهران فاطمی استاندار یزد، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اقشار مختلف مردم و فعالان قرآنی در حاشیه نمایشگاه قرآن یزد که از 17 اسفندماه برپا شده و تا 21 اسفندماه برای بازدید عموم دایر است، برگزار شد.

یادآور می‌شود برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های جنبی دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان در تالار مرکزی یزد اعلام شده که اجرایی خواهد شد.

گزارش تصویری این محفل 

گزارش ویدئویی این محفل

انتهای پیام
captcha