آغاز ثبت‌ نام ترم زمستان و بهار در مؤسسه قرآنی نورالهدی
کد خبر: 3868169
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

آغاز ثبت‌ نام ترم زمستان و بهار در مؤسسه قرآنی نورالهدی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهدی شهرستان چمگردان، برای ترم زمستان و بهار، کلاس‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهدی از سال 1389 با دریافت مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است.

این مؤسسه طی این 10 سال، اجرای برخی از طرح‌های ملی قرآنی در همه مقاطع سنی به ویژه کودکان را در کنار برپایی دوره‌های تربیت مربی در دستور کار داشته است.

در حال حاضر نیز برای دوره‌های آموزشی ترم زمستان و بهار، کلاس‌هایی مانند روخوانی و روان‌خوانی، آشنایی با ادبیات عرب(صرف‌ونحو)، شکوفه‌های قرآنی، ترجمه، تفسیر و حفظ قرآن و رشته تجوید، ثبت نام انجام می‌شود.

همچنین کلاس‌های هنری و ورزشی به منظور جذب حداکثری دانش‌‌آموزان به فعالیت‌های قرآنی از سوی مؤسسه برگزار می‌شود. آغاز ترم زمستان از ابتدای بهمن‌ماه سال جاری است و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 99 ادامه دارد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا پایان دی‌ماه از طریق شماره 03152246070 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به نشانی استان اصفهان، شهر چمگردان، خیابان امام خمینی(ره)، نبش کوچه آزادگان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha