همراهی صداوسیما با کاروان قرآنی انقلاب
کد خبر: 3877210
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
سیدمحسن موسوی‌بلده بیان کرد:

همراهی صداوسیما با کاروان قرآنی انقلاب

پیشکسوت قرآنی کشورمان، حضور کاروان قرآنی انقلاب را حرکتی شتاب‌دهنده در مسیر قرآنی کشور دانست و ادامه‌دار بودن این همکاری با صدا و سیما را نکته مثبتی برشمرد.

سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت و مدرس قرآنی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در رابطه با فعالیت کاروان قرآنی انقلاب در استان‌های محروم، اظهار کرد: حضور کاروان قرآنی انقلاب، حرکتی خوب و مبارکی است و با همت سازمان صداوسیما در حال برگزاری است و قابل قدردانی است.

وی افزود: طی این دو سال، کاروان در استان‌هایی حضور یافته که مخاطبان آن این شایستگی را دارند تا فعالیت‌های قرآنی برای ایشان گسترده‌تر شود.

موسوی‌بلده بیان کرد: با حرکت انقلابی و الهی امام خمینی(ره) نیز انقلاب اسلامی و در پی آن احیای معارف قرآنی روی داد و قرآن و عترت به شکلی دیگر برای مردم مطرح شد. کاروان قرآنی انقلاب نیز یک حرکت شتاب‌دهنده است که در چهل و چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روی داد که قطعاً اثرگذار است.


بیشتر بخوانید:

این پیشکسوت قرآنی با اشاره به مشاهدتش در همراهی چند روزه‌ای که با کاروان در دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان داشت، ادامه داد: حضور پرشور مردم در محافل قرآنی کاروان از کوچک و بزرگ گرفته تا پیر و جوان فضای بسیار معنوی را ایجاد کرد.

وی با اشاره به برپایی کلاس‌های قرآن تصریح کرد: به درخواست خود اهالی و به همت مسئولان کاروان قرآنی انقلاب، کلاس آموزشی حدود دو ساعت با حضور صد نفر برپا می‌شد. استقبالی که به عمل می‌آمد علاقه‌مندی ساکنان این خطه از ایران را برای فراگیری این موضوعات نشان می‌داد.

موسوی‌بلده اظهار کرد: وجود این کاروان در زمان‌های دیگر و با بررسی نقاط قوت و ضعف آن باید در سال‌های آتی تداوم داشته باشد، این فعالیت می‌تواند ابعاد دیگری نیز به خود گیرد که با هم‌اندیشی صاحب‌نظران قابل دستیابی است. باز تأکید می‌کنم که این حرکات مقطعی، بیشتر حالت شتاب‌دهندگی دارد و باید ادامه‌دار باشد.

 

انتهای پیام
captcha