دیدار رئیس کاروان قرآنی انقلاب با معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح
کد خبر: 3883427
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

دیدار رئیس کاروان قرآنی انقلاب با معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح

مدیران کاروان قرآنی انقلاب روز گذشته 14 اسفند، با دو تن از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح دیدار کرده و در این دیدار از همکاری‌های آنها در اجرای برنامه‌های این کاروان تشکر کردند.

کاروان قرآنی انقلاب

به گزارش ایکنا؛ احمد ابوالقاسمی؛ رئیس کاروان قرآنی انقلاب و حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی؛ مدیر ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن الکریم، با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح با سردار ابوالفضل شکارچی؛ معاون فرهنگی و امیر ابراهیم گلفام؛ جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح دیدار کردند.

این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید، با هدف تقدیر و تشکر از تلاش‌های مجدانه نیروهای مسلح کشور در اعتلای نام و یاد قرآن کریم برگزار شد.

در بخشی از این دیدار احمد ابوالقاسمی، قاری پیشکسوت و رئیس کاروان قرآنی انقلاب به ارائه گزارش فعالیت‌های این کاروان پرداخت و از همکاری صمیمانه فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر خانزادی و نیز فرمانده نیروی دریائی سپاه، سردار تنگسیری تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: موفقیت کاروان قرآنی انقلاب، مدیون زحمات مخلصانه رئیس عقیدتی سیاسی، فرماندهان و پرسنل شریف یگان‌های نیروی دریایی ارتش و نیز معاون هماهنگ کننده و نماینده ولی فقیه در نیروی دریائی سپاه و همکاران ایشان است که حتماً نزد خداوند منان مأجور خواهد بود.

سردار شکارچی نیز ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار صمیمانه، بر لزوم ادامه دار بودن اینچنین برنامه‌های فاخر قرآنی و همکاری بیش از پیش نیروهای مسلح در تعمیق معنویت و ترویج فرهنگ انس با قرآن تاکید کرد.

در ادامه این دیدار، امیر گلفام نیز ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران اجرای این حرکت زیبای قرآنی، گفت: باعث افتخار است که امسال نیز توفیق همراهی و همکاری با کاروان قرآنی انقلاب نصیب دریادلان نیروهای مسلح شد.

در پایان این دیدار، از سوی کاروان قرآنی انقلاب، یک جلد کلام الله مجید به رسم یادبود به سردار شکارچی و امیر گلفام تقدیم شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha