هشتمین محفل کاروان قرآنی انقلاب در منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش برگزار شد
کد خبر: 3876526
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹

هشتمین محفل کاروان قرآنی انقلاب در منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش برگزار شد

گروه جلسات و محافل ــ هشتمین محفل قرآنی کاروان قرآنی انقلاب ظهر امروز 15 بهمن‌ماه، در منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در شهرستان جاسک برگزار شد.

هشتمین محفل کاروان قرآنی انقلاب در منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش برگزار شدبه گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به هرمزگان؛ هشتمین محفل قرآنی کاروان قرآنی انقلاب ظهر امروز سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه، در محل مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در شهرستان جاسک برگزار شد.

محفل انس با قرآن کاروان قرآنی انقلاب در شهرستان جاسک

در ابتدای این محفل قرآنی که با اجرای هادی ربیعی از مجریان قرآنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همراه بود، سیدمصطفی حسینی، قاری بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت آیاتی چند از سوره مبارکه قصص پرداخت که تشویق‌های مکرر حضار در مراسم را به همراه داشت.

در ادامه این مراسم که با حضور پرشور کارکنان نیروی دریایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، سالارنیا، جانشین عقیدتی سیاسی منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی اظهار کرد: امیدواریم برگزاری محفل انس با قرآن که در قالب کاروان قرآنی انقلاب در منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش برگزار می‌شود، مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

سالارنیا با بیان اینکه منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش در منطقه شهرستان جاسک و سواحل مکران قرار دارد، تصریح کرد: عزیزان دریادل در این منطقه در کنار دیگر نیروهای مسلح به جانفشانی در دفاع از میهن اسلامی و قرآنیمان می‌پردازند.

هشتمین محفل کاروان قرآنی انقلاب در منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش برگزار شد

وی بیان کرد: دریادلان نیروی دریایی ارتش و پدافند هوایی همراستا با دیگر پایگاه‌های ارتش، برنامه‌های فرهنگی فراوانی را از طریق سازمان عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند که یکی از این برنامه‌های قرآنی طرح مصباح بوده که در راستای آن محافل قرآنی، کرسی‌های تلاوت، برنامه‌های قرائت و حفظ و ... برگزار می‌شود.

جانشین عقیدتی سیاسی اظهار کرد: پیش از دهه مبارک فجر، هماهنگی‌های لازم با کاروان قرآنی انقلاب جهت برگزاری مراسم مختلف قرآنی در این منطقه انجام شد و ما امیدواریم بتوانیم با میهمانی خود زمینه را جهت برگزاری هرچه بهتر محافل قرآنی ایجاد کنیم.

هشتمین محفل کاروان قرآنی انقلاب در منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش برگزار شد

همچنین در ادامه این محفل قرآنی، ناو استوار دوم سجاد میرزاده از کارکنان منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم پرداخت و در پایان این مراسم، مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی قرآن کریم آیاتی از سوره مبارکه قاف را تلاوت کرد که با استقبال فراوان حضار در مراسم روبرو شد.

انتهای پیام
captcha