حضور کاروان قرآنی انقلاب در منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش
کد خبر: 3876744
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

حضور کاروان قرآنی انقلاب در منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش

گروه جلسات و محافل ــ دهمین محفل کاروان قرآنی انقلاب صبح امروز، 16 بهمن‌ماه، در منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در بندر جاسک برگزار شد.

برگزاری دهمین محفل قرآنی کاروان قرآنی انقلاب در حضور کارکنان وظیفه نیروی دریایی ارتشبه گزارش خبرنگار ایکنا اعزامی به هرمزگان، کاروان قرآنی انقلاب در استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در حال برگزاری محافل است و این کاروان تا 20 بهمن در این مناطق حضور خواهد داشت.

اما دهمین محفل این کاروان صبح امروز، 16 بهمن‌ماه، با حضور کارکنان وظیفه منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) این منطقه واقع در شهرستان جاسک برگزار شد. در ابتدای این مراسم که با حضور سید‌‌محسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی کشور و احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی و سرپرست کاروان قرآنی انقلاب و با اجرای هادی ربیعی، مجری شبکه قرآن همراه بود، مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی به تلاوت پرداخت.

گزارش تصویری محفل قرآنی منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش

همچنین در این محفل قرآنی موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی کشور در سخنان کوتاهی با بیان اینکه تلاوت قرآن غذای روح است اظهار کرد: روح انسان‌ها نیز همانند جسم نیاز به غذا دارد و خداوند متعال برای انسان‌ها غذای روح نیز قرار داده است.

وی با بیان اینکه یکی از این غذاهای روح موسیقی است تصریح کرد: انسان از زمانی که در رحم مادر رشد و نمود می‌کند به موسیقی نیاز دارد که این نیاز به موسیقی تا زمان مرگ نیز همراه انسان خواهد بود. کلام قرآن خود موسیقی است و خداوند متعال دوست دارد تا کلامش آهنگین خوانده شود.

موسوی‌بلده با اشاره به اینکه معصومین(ع) آیات را به زیبایی تلاوت می‌کردند افزود: امام کاظم(ع) می‌فرمایند که همه معصومین قرآن را به زیبایی تلاوت کردند و از همه زیباتر جد ما امام سجاد(ع) بود که همگان مبهوت صدای زیبای‌شان می‌شدند.

محفل قرآنی ارتش

در ادامه این محفل سیدمصطفی حسینی، قاری بین‌المللی، آیاتی را تلاوت کرد که با استقبال حضار در مراسم روبه‌رو شد.

در پایان برگزاری این محفل قرآنی گروه تئاتر تجربه با حضور علی سلیمانی و حسین میرزائیان، از بازیگران صداوسیما، به اجرای نمایش پرداختند که این برنامه در کاروان قرآنی انقلاب برای اولین‌بار در دومین سال حرکت کاروان قرآنی انقلاب در حال اجراست.

 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha