تلاوت «ابوالقاسمی» و «احمدی‌وفا» در پنجمین محفل کاروان قرآنی انقلاب
کد خبر: 3875674
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

تلاوت «ابوالقاسمی» و «احمدی‌وفا» در پنجمین محفل کاروان قرآنی انقلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ پنجمین محفل قرآنی کاروان قرآنی انقلاب با تلاوت قاریان بین‌المللی قرآن کریم در ندامتگاه شهید شاهوند بندر‌عباس برگزار شد.

حمیدرضا احمدی‌وفا

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به هرمزگان؛ پنجمین محفل قرآنی کاروان قرآنی انقلاب ظهر امروز، شنبه، 12 بهمن‌ماه، با حضور تعدادی از مددجویان در محل ندامتگاه مرکزی شهرستان‌ بندر‌عباس(شهید شاهوند) برگزار شد.

در این مراسم معنوی و قرآنی ابتدا حمید رضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی قرآن کریم، به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت که استقبال حضار در مراسم را به همراه داشت.

همچنین در ادامه این محفل که با اجرای محمدهادی صلحجو، از مجریان قرآنی سازمان صدا‌وسیما، برگزار می‌شد، احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی قرآن کریم، نیز آیات الهی قرآن کریم را تلاوت کرد.

در پایان این مراسم نیز گروه تئاتر تجربه با بازی علی سلیمانی و حسین میرزائیان برنامه تئاتر قرآنی همراه با معارف دینی و معنوی را اجرا کردند.

همچنین در این برنامه محمدهادی صلحجو، مجری این محفل قرآنی و احمد ابوالقاسمی، سرپرست کاروان قرآنی انقلاب، طی سخنانی با ذکر داستان‌های از زندگی بزرگانی که قبل از دست‌یابی به کمال معرفت زندگی خوبی نداشته‌اند و بعداً نیز جز راهزنان اشرار بودند؛ مانند فضیل عیاض در رابطه با موضوعات قرآنی برخی از مفاهیم قرآنی را به همراه احادیث برای مددجویان ندامتگاه مرکزی بندر‌عباس تبیین کردند.

انتهای پیام
captcha