پیام کاروان قرآنی انقلاب؛ گام دوم با تمسک به قرآن میسر است
کد خبر: 3875772
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

پیام کاروان قرآنی انقلاب؛ گام دوم با تمسک به قرآن میسر است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه پیوند بین قرآن و انقلاب اسلامی، پیوندی ناگسستنی است، تأکید کرد: پیام کاروان قرآنی انقلاب این است که اهداف گام دوم انقلاب با تمسک به قرآن تحقق خواهد یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا اعزامی به هرمزگان در رابطه با برنامه‌ها و محافل کاروان قرآنی انقلاب که در نقاط محروم کشور به ویژه استان هرمزگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: کاروان قرآنی انقلاب با حضور خود در نقاط محروم و اجرای محافل قرآنی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، نورانیت بیشتری را به این استان عنایت کرد.

وی ادامه داد: طبعاً چون کتاب انقلاب اسلامی، قرآن است، نفس این حرکت، حرکت معناداری است و معنای آن نیز این است که انقلاب اسلامی را بدون قرآن و تمسک به این مصحف شریف به رسمیت نمی‌شناسیم.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: انجام این‌گونه اقدامات باعث می‌شود تا مردم با قرآن انس بگیرند و راه خود را در مسیر انقلاب با قرآن پیدا کنند و بدانند که پیوند قرآن و انقلاب اسلامی یک پیوند ناگسستنی بوده و هرگز از یکدیگر قابل تفکیک نیست.

عبادی‌زاده در پایان اظهار کرد: حرکت کاروان قرآنی انقلاب، ابتکاری، خوب و زیبا است و در چهل‌ویکمین سال بهار انقلاب اسلامی این پیام را منتقل می‌کند که مردم ما گام دوم انقلاب اسلامی را با قرآن به سرعت طی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha