دومین کاروان قرآنی انقلاب به کار خود پایان داد + عکس
کد خبر: 3877494
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
با حضور در 3 استان جنوبی کشور؛

دومین کاروان قرآنی انقلاب به کار خود پایان داد + عکس

دومین کاروان قرآنی انقلاب صبح امروز، بیستم بهمن‌ماه با برگزاری آخرین محفل در شهرک شهید مولایی شهر کنارک به کار خود پایان داد تا ماموریت این کاروان در سه استان جنوبی کشور به پایان برسد.

کاروان قرآنی انقلاببه گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به سیستان و بلوچستان، آخرین‌ محفل کاروان قرآنی انقلاب صبح امروز، بیستم بهمن‌ماه در مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرک شهید مولایی منطقه سوم‌ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این محفل ‌که با حضور دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع دبستان این شهرک برگزار شد، ابتدا نمایشی قرآنی با حضور حسین میرزائیان، بازیگر تئاتر اجرا شد که مورد توجه دانش‌آموزان حاضر در این محفل قرار گرفت.


  • عکس‌های محافل کاروان قرآنی انقلاب

محفل انس کاروان قرآنی انقلاب در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش

محفل انس کاروان قرآنی انقلاب در کنارک

محفل انس کاروان قرآنی انقلاب در قصرقند


در ادامه مهدی عادلی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از سوره‌های مبارکه حشر و قارعه پرداخت تا آخرین تلاوت در این سفر را اجرا کرده باشد.

با برگزاری این محفل نورانی مأموریت دومین کاروان قرآنی انقلاب پایان یافت. این‌ کاروان از روز هشتم بهمن ماه کار خود را با برگزاری محفل انس با قرآن در حرم امام خمینی(ره) آغاز کرد و در ادامه در شهر کرمان و در جوار مزار سردار شهید قاسم سلیمانی دومین محفل خود را برپا کرد.

کاروان قرآنی انقلاب در ادامه در شهرهای مختلف استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان حضور یافت و با حضور جمعی از قاریان بین‌المللی کشورمان  ازجمله، احمد ابوالقاسمی، حمیدرضا احمدی‌وفا، مهدی عادلی، قاسم مقدمی، محمدرضا پورزرگری، مهدی غلام‌نژاد و سیدمصطفی حسینی و سخنرانی سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی به اجرای محافل پرداخت. البته قاریان و حافظان از اهالی همان شهر نیز اجرای برنامه داشتند.

این کاروان با اجرای برنامه در استان‌های تهران، حرم امام خمینی (ره)، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان حدود 15 محفل را برپا کرد.

یادآوری می‌شود، جمعی از قرآنیان در قالب کاروان قرآنی انقلاب از اول تا ۲۲ بهمن‌ماه سال ۹۷ به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به ۱۱ استان و ۳۳ شهر سفر کردند. این کاروان قرآنی در بهمن ماه ۹۸ نیز برای دومین سال متوالی اقدام به سفر به استان‌های محروم کشور کرد.

انتهای پیام
captcha