برگزاری محافل استانی و میزبانی از کاروان قرآنی انقلاب
کد خبر: 3877295
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
در سیستان و بلوچستان انجام گرفت؛

برگزاری محافل استانی و میزبانی از کاروان قرآنی انقلاب

همزمان با ایام دهه فجر، محافل انس با قرآن از سوی تشکل‌های قرآنی و کارگاه‌هایی با موضوع «انقلاب و تبیین دستاوردهای آن» برگزار و میزبانی از کاروان قرآنی انقلاب در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

سيدمهدی پور‌موسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برنامه‌های ایام دهه فجر اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌‌های آموزشی با موضوع فرهنگ انقلاب و تمدن اسلامی و دستاوردهای بیش از 40 سال پیروزی انقلاب اسلامی، محافل انس با قرآن با بهره‌گیری از قاریان استانی و شهرستانی و همچنین برپایی همایش قرآن، کتاب انقلاب و زندگی از جمله این برنامه‌ها است.
وی با اشاره به مشارکت مؤسسات و تشکل‌های قرآنی در اجرای برنامه‌های ابلاغی و انجام دیگر برنامه‌ها و نشست‌ها و مسابقات در پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مؤسسات، ادامه داد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری پایگاه‌های آموزشی در مسیر راهپیمایی و همچنین همکاری گسترده‌تر مؤسسات قرآنی چابهار، زابل و زاهدان در اجرای این برنامه‌های از دیگر مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.
پورموسوی به همراهی اتحادیه قرآنی سیستان و بلوچستان در برنامه کاروان قرآنی انقلاب اشاره کرد و افزود: این کاروان پنج‌شنبه، 17 بهمن‌ماه در کنارک، روز گذشته، 18 بهمن‌ماه در قصرقند و نیک‌شهر و امروز، 19 بهمن‌ماه در پایگاه دریایی کنارک و دانشگاه دریانوردی چابهار محافلی را اجرا خواهند کرد.
وی ادامه داد: این محافل با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و دیگر دستگاه‌های همراه در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha