هر ۱۵ دقیقه یک بیمار مشکوک به کرونا در کرمانشاه بستری شدند
کد خبر: 3924668
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
در ۲۴ ساعت گذشته؛

هر ۱۵ دقیقه یک بیمار مشکوک به کرونا در کرمانشاه بستری شدند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بستری ۹۶ بیمار جدید با علایم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ظهر امروز، اول مهرماه، اظهار کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلای قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان یک نفر بود که مربوط به شهرستان کنگاور است.

وی افزود: در شبانه‌روز گذشته ۴۷ مورد مثبت به کرونا در استان بستری شدند که جمع موارد مثبت بستری به چهار هزار و ۲۳۰ نفر رسید و اکنون ۳۷۹ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

محمدی گفت: با احتساب یک مورد فوت در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۵۷۷ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تا امروز در استان ۱۲ هزار و ۲۳۵ نفر بستری و ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

یادآور می‌شود، در ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ بیمار جدید با علایم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و ۶۲ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
captcha