جشنواره «مدهامتان» از برنامه‌های شاخص رواق نور است
کد خبر: 4014188
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

جشنواره «مدهامتان» از برنامه‌های شاخص رواق نور است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: جشنواره قرآنی «مدهامتان» از برنامه‌های شاخص رواق نور و از سلسله برنامه‌های سومین رویداد فهما است که مخاطبان آن اعضای کانون‌های مساجد هستند.

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور کانون‌های مساجد کرمانشاه

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان»، اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره قرآنی می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد و به قسمت ویژه مسابقات قرآنی مراجعه کنند.

وی مهلت ثبت‌نام در این جشنواره را تا پایان آذرماه اعلام کرد و افزود: این مسابقات به منظور کشف استعدا‌های قرآنی در بستر سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه تصریح کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان در ۷ رشته قرآنی شامل «قرائت تحقیق و ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، مفاهیم و اذان» برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کلات‌پور در پایان بیان کرد: جشنواره قرآنی «مدهامتان» از برنامه‌های شاخص رواق نور و از سلسله برنامه‌های سومین رویداد فهما است که مخاطبان آن اعضای کانون‌های مساجد هستند.

انتهای پیام
captcha