بخش ندوشن از حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و زارچ منفک شد
کد خبر: 4210161
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸

بخش ندوشن از حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و زارچ منفک شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: براساس نظر حقوقی معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی بخش ندوشن از حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و زارچ منفک و به حوزه انتخابیه تفت و میبد ملحق شد.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: براساس نظر حقوقی معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی تغییراتی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های استان در چهار حوزه انتخابیه انجام شد که به این ترتیب بخش ندوشن از حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و زارچ منفک و به حوزه انتخابیه تفت و میبد ملحق شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بخش ندوشن از لحاظ تقسیمات کشوری جزو شهرستان میبد بود ولی از لحاظ حوزه انتخابات ذیل حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن قرار گرفته بود، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی استانداری و همچنین نمایندگان مردم تفت و میبد و یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی این اصلاحیه صورت گرفت و حوزه فرعی انتخابیه بخش ندوشن از توابع شهرستان میبد از حوزه اصلی انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن منفک و به حوزه انتخابیه تفت و میبد ملحق شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان گفت: با این اصلاحیه نام حوزه‌های انتخابیه یزد، اشکذر و زارچ و بخش ندوشن به یزد، اشکذر و زارچ تغییر یافت.

انتهای پیام
captcha