برگزاری محفل قرآنی با حضور متسابقان جشنواره ملی قرآن دانشجویان
کد خبر: 4161230
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

برگزاری محفل قرآنی با حضور متسابقان جشنواره ملی قرآن دانشجویان

همزمان با آخرین روز از برگزاری رقابت‌های جشنواره ملی قرآن دانشجویان کشور و در شامگاه این روز محفل انس با قرآن با حضور دانشجویان شرکت‌کننده و قاریان ملی و بین‌المللی کشورمان برگزار می‌شود.

برگزاری محفل قرآنی با حضور متسابقان جشنواره ملی قرآن دانشجویان

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا به ارومیه، در آخرین روز از رقابت‌های سی‌وهفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور و در شامگاه 18 مردادماه محفل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین‌المللی کشورمان برگزار می‌شود.

در این محفل که شرکت‌کنندگان در جشنواره ملی قرآن دانشجویان و عموم علاقه‌مندان به قرآن نیز حضور خواهند داشت، حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید خواهد پرداخت.

در این محفل که 18 مردادماه از ساعت 20:30 آغاز می‌شود حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و جمع دیگری از مسئولان کشوری و استانی دانشگاه فرهنگیان نیز حضور دارند.

این محفل در فرهنگسرای قرآن و عترت شهر ارومیه واقع در خیابان دفاع مقدس برپا می‌شود.

یادآور می‌شود، سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که از روز 16 مردادماه به میزبانی دانشگاه فرهنگیان آغاز شده است، بعدازظهر امروز با برپایی فینال در سه رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن کریم به پایان می‌رسد و مراسم اختتامیه آن نیز 19 مردادماه با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha