چهارمین جشنواره ملی «فردخت» در کاشان به ایستگاه پایانی رسید
کد خبر: 4190421
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
با معرفی برگزیدگان

چهارمین جشنواره ملی «فردخت» در کاشان به ایستگاه پایانی رسید

چهارمین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و دانش‌بنیان «فردخت» شامگاه ششم دی‌ماه با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر در کاشان به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی «فردخت» در کاشانبه گزارش ایکنا از اصفهان، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و دانش‌بنیان «فَردُخت» شامگاه چهارشنبه، ششم دی‌ماه با حضور نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه کاشان، معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج، جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور و جمعی از مسئولان شهری در فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد. 

معرفی نفرات برتر بخش‌های گوناگون جشنواره، تقدیر از برگزیدگان، پخش زنده تلویزیونی، دکلمه‌خوانی، تقدیر از مادر شهید و سخنرانی از جمله بخش‌های اختتامیه این جشنواره بود. 

چهارمین جشنواره ملی «فردخت» به اهتمام ناحیه مقاومت بسیج، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با همکاری دیگر دستگاه‌های این شهرستان برگزار شد.

این جشنواره از اردیبهشت‌ماه سال جاری در سه بخش شامل مانتوی اجتماع، کالکشن اجتماعی خانواده و مقاله و پژوهش آغاز به کار کرد، در مهرماه آیین رونمایی از پوستر آن برگزار شد و در نهایت نام‌نویسی افراد برای شرکت در جشنواره تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه داشت. آیین گشایش جشنواره ملی فردخت نیز در روز شنبه، دوم دی‌ماه در سالن مهربان فرهنگسرای مهر کاشان با حضور سردار سپهری، عضو شورای مرکزی عفاف و حجاب کشور با برپایی نمایشگاهی از آثار جشنواره برگزار شد. این نمایشگاه تا فردا، هشتم دی‌ماه جاری در فرهنگسرای مهر کاشان دایر است.

زهراسادات محمدی

انتهای پیام
captcha